22 oktober 2008

I´m back?

Jag vet inte om det är Norrköping eller människorna runt omkring mig. Människor som är otroligt kreativa själva och inspirerar mig eller det faktum att jag lärt känna så många nya människor som påverkar mig. Kanske är det att varje dag gå till skolan och lära sig någonting nytt. Eller friheten att planera sina egna dagar som man vill och ha tid att vara kreativ.
Men någonting är det för min kreativitet flödar som aldrig förr. Och nu vågar jag faktiskt testa mig fram. Layout, bilder, broderi, teckning, målning, filmning och foto. Så här kreativ har jag inte varit sen högstadiet. Fantastiskt.


Imorgon drar kursen Typografi och Layout igång. Ska bli sjukt kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

fan va najs..ska försöka bli lite kreativ igen nu när tentorna är över..;) får se hur det går..puss