01 oktober 2008

Det här studentboendet skulle bli tristare utan mig?

Ryktena stämmer! I slutet av november har jag tillgång till en 3 rummare 85,2 kvm!
Nytapetserade sovrum, nymålat vardagsrum, balkong, stort cykelförråd och allt. Kontraktet skrevs idag och projekt "riktigt hem" kan starta! Just nu kan jag bara säga; välkommen på inflyttningsfest hos mig och Cecilia i början av december.

Har lyckats överföra bilderna från min mobil till datorn nu också.
Detta skyltfönster är en del av en fantastisk reklamkampanj som ett byggföretag hade i närheten av Hötorget i Stockholm i slutet av sommaren. De har satt en spegelliknande film över säkert 10 skyltfönster på raken och sedan skrivit, alla olika, smickrande budskap till fotgängarna som går förbi. Vilken stockholmare kan inte motstå att kolla så frillan sitter rätt när man går förbi ett skyltfönster som speglar? Deras mål var att man skulle hyra deras lokaler.
Genialisk reklamkampanj och nu kan jag äntligen dela med mig av det!



(Lovar att det kommer mer roliga bilder jag samlat på mig..)

Inga kommentarer: