05 oktober 2008

Dugg-pluggar för fulla muggar!

Gårdagskvällen var sjukt kul. Efter en heldag med kunskapssociologi tog vi alla en paus och festade ordentligt. Min vanesak att alltid ha något i handen gjorde att det nog blev ett glas för mycket med tanke på att jag fortsatt plugga idag. Först för-förfesten hos cissi med syjunta för overallerna (vi sydde på revärer och limmade märken) sen förfest hos en kille från Mediateknik som var fadder åt oss under nollningen och sist mitterminskravallen på trappan. Temat var cirkus och man kunde få uppblåsta ballong djur, jag var dock för feg för ansiktsmålningen så jag tog en på armen. Eldshowen på däcket missade vi också. Men en massa dans och trevliga människor, alla i sina overaller! Nu är de invigda. :)




Nu tillbaka till trycktekniker, färgsystem och raster (inte som i "breaks" utan som i punktsystem/nät man trycker i).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ett likadant märke som det i den övre bilden! :-)
Jag köpte mitt i Val Thorens - är det i bilden också köpt där, eller har någon sektion kopierat det "riktiga"?

Kramen

Sandra sa...

nää.. det är min kompis tina som rest lite här och där och skaffade den i val thorens. Det var de enda märkena hon hade. :P