12 oktober 2008

Baselusk

Självklart när det lugnar ner sig anfaller bacillerna. När man kan ta det lugnt blir man sjuk. Nu sitter jag iallafall på tåget till Sthlm och surfar. Dagens teknik, den är fantastisk!

Hoppas jag orkar med allt jag planerat in nu och att jag inte ligger hemma hos mamma och pappa med feber i 3 dagar. Vill ju få lite ledigt innan tentaplugget drar igång.

Rejäl semester får jag iallafall i vinter. 2 veckor i Thailand! Min familj är lite efter och har inte varit där än, nej.

Apropå det, har ni sett reklamfilmen som går nu om thailand? Den där olika människor gömt sig i en soffa, i en garderob o.s.v. Den är brilliant! "Fler gömställen i Thailand" eller något liknande r sloganen. Kommer inte ihåg vilket företag, har försökt söka på den men hittar den inte! Vet någon vilket företag som står bakom den?

Inga kommentarer: