12 februari 2008

Skakad, inte rörd...

Efter en dag med djupdykningar i saker såsom pluggar, skruv, aneroxia och värdeord är jag helt slut. Kan bero på allergin också. Eller det faktum att jag aldrig lyckas få en natt ordentlig sömn. Har känt mig rätt ostabil hela dagen. Det blev ju inte bättre av att jag satt och lyssnade på när farmor i 15 minuter berättade om hur mycket hon tyckte om Borat filmen "med den där ryska killen" och hur hans fru sagt att "Om du någonsin är otrogen så skär jag kuken av dig". Fick även höra trevliga historier om hur hon hade "healat" (som i healing inte hielat (som hitler alltså)) en gammal man på avdelning samt hur en sköterska på avdelningen kallat henne för häxa. Hon lyckas alltid få mig mållös. Min farmor är bäst.


Jag vann vadet by the way...

Inga kommentarer: