05 februari 2008

Det är tvillingar!

På natten händer underliga saker. Inatt sov jag den djupaste sömn jag haft på flera veckor. Jag drömde att jag var gravid och födde tvillingar, en pojke (fast själva födelsen hoppade jag över i drömmen, tack gode gud).
När jag vaknade var jag helt övertygad om att Mamma blivit mormor och att jag vid 27 års ålder skulle ta mina barn till sin första skoldag. Att pappan övergett oss för han var tvungen att ta ett jobb på andra sidan jordklotet. Vid frukosten någonstans insåg jag att jag grubblade på när det var rätt att sluta amma. När jag klädde på mig tittade jag efter nappar på golvet och på väg till bussen funderade jag på bra dagis. Nu på jobbet börjar jag fokusera mer på verkligheten...

Enligt en drömtydarsajt så har jag en längtan efter en inre mognad och jag kommer få mer pengar än jag väntade mig.

Nu har jag testat på familjelivet, det var inget för mig.

Just nu iallafall.

Inga kommentarer: