06 februari 2008

Jag jobbar inte här!

Idag har jag gjort en utflykt och hälsat på Billy, Jonas, Lisbet och alla andra. Jag var så stadig och effektiv att förmiddagen flöt på galant. Jag blev lätt nostalgisk men hade stil nog att dölja det. Det var helt enkelt en underbar dag.

Det är nästan att Ingvar K känns som en hemlig älskare. Jag kommer dit går omkring och smeker och rör vid alla fina saker. Jag är inte förpliktigad att köpa alltihop eller att ta med mig allt hem utan jag väljer omsorgsfullt ut allt det fina och allt det som just jag tycker om och stoppar ner det i mitt gula eller blåa hjärta som man även kan sätta fast på en litan vagn och dra. Jag ger men får tillbaka så oerhört mycket mer i upplevelse. Han är rätt billig, Ingvar när jag tänker efter.


Upptäckte att jag som Stockholmare har 25års garanti. Vad skönt...

Inga kommentarer: