11 februari 2008

Grattis på 1-årsdagen!

Länge har jag varje dag kommit in till kontoret, tagit en kopp kaffe och öppnat mailen med stängda ögon för att sakta kisa och se på vad dagens mailbox för med sig. Idag är det exakt 365 dagar sedan. Och det är 364 dagar sedan jag fick uppdraget "fruktansvarig" av Gustaf och tog det på största allvar. Början var ganska smärtsam med andra ord. Jag sov dåligt och hade lite energi. Nu har jag lärt mig gå hyfsat trots att man ibland trillar fortfarande. Tur att man har en gå-vagn att stödja sig mot ibland.

Nu ska jag bara lära mig att:

-Går säkert utan stöd.
-Bygga torn av två till tre klossar.
- Klotterrita streck med färgkritor på ett papper.
- Tala åtta till tio enkla ord och förstår betydligt fler.
- Peka ut kroppsdelar när du till exempel frågar "Var är näsan?".
- Ta av mössa och strumpor.


1 kommentar:

elvira sa...

jätteroligt! J-Ä-T-T-E-R-O-L-I-G-T. Kan du säga det? Jätte-roligt!