01 december 2008

Jahapp...

Så var man inflyttad då.
Enorma ytor. Verkligen. Jämfört med studentlyan i vattentornet iallafall. Vardagsrummet är just nu en ekande sal med fula tapeter. Som ska bli beigea (hur i h*lvete stavas det?) i slutet av veckan. Mina gigantiska fantastiska högtalare dunkar riktigt bra där. Hoppas det är bra ljudisolering i väggarna. För de lär användas ganska mycket.
Toan gick sönder första dagen på otroligt spontana förfesten bland kartongerna. En ganska söt ung kille kom och lagade den idag. När det enda vi fått upp på väggarna var den där hunk-affischen på toaletten. Hoppas han inte kände pressen. Så ytliga är vi inte. Vi går ju bara Grafisk Design.

Nu när flyttdammet precis börjar lägga sig och mina kvalsterallergiproblem avta så känns det faktiskt himla bra. Som att komma hem på riktigt liksom.

Har ju skaffat mig ett extraknäck också. Jag får betalt i öl. Snart har jag 4 flak Grolsch. Och jag som inte dricker öl. Jag får väl bli langaren på universitetet antar jag...

Inga kommentarer: