21 september 2008

Ännu en helg i Sthlm.

Den var inte lika lyckad som sist tyvärr.

Jag ångrar att jag inte tänkte till en extra gång men är grymt ledsen och besviken på vissa människor. Det är i och för sig lättare att döma någon snabbt än att fråga varför. Men jag trodde de var klokare än så. Nu dröjer det definitivt ett tag innan jag kommer tillbaka till Stockholm. 

Helgens positiva var LLA (Lifeleader Academy) återträffen, riktigt kul att träffa alla 11 tjejerna igen. Dessutom blev jag rankad tvåa när vi spelade Laserdome med ledarna.

Helgens bästa var att en stor kartong väntade på mig hemma i Huddinge. I den låg en vit låda. I den låg min lilla vita älskling. 
Jag har blivit med Apple och förälskat mig i min vita, fina Macbook. 
Jag har köpt mig en livsstil helt enkelt. Jag har blivit såld på Apple. 


Börjar fundera på om det verkligen finns två sorters människor... 

Inga kommentarer: