22 september 2008

Jag håller med dig Garfield.

Det enda som cirkulerar i mitt huvud nu är postscript, kommunikationsteori modeller och Crystal Palace/Den stora industri världsutställningen 1851 i London.


Denna måndag har verkligen varit tung. Gick upp 06.00 för att ta tåget till Norrköping bara för att upptäcka att någon j*vel snott min cykel vid tågstationen. Får ta bussen och gå hem för att snabbt lämna grejor och byta om till föreläsningen 10.00. Bara för att upptäcka att mina glasögon gått sönder och är obrukbara. Jag ser alltså både föreläsaren och hans bilder lite lagom suddigt. Sen följer 5 timmars grupparbete inför seminarierna och nu väntan på Marknadsföringsgruppen för att sätta upp affischerna vi gjort till Hippiefesten på lördag.

Dagens ljus har varit det oerhört låga nivån på humor under grupparbetet och att det där ryktet om lägenheten på 85kvm verkar bli mer än ett rykte.

I helgen ska jag fira som fan.

Inga kommentarer: