24 september 2008

Min första egenphotoshopade bild!

Aaah.. Äntligen är 2 seminarier och en redovisning på 2 dagar över!
Dags att sätta igång med inlämningsuppgifterna (hitta på ett reseföretag, designa logga, photoshopa en bild, gör ett magasinuppslag och en annons), hårdläsa boken "Social history of the media", plugga till duggan (som är på en och en halv bok om grafisk produktion) och förbereda nästa redovisning (om kalibrering och färganpassning av kameror).

Det tar ju inte slut, man får väl vänja sig.

Ikväll har jag umgåtts med mig själv. Lagat riktig mat, skissat på lite idéer inför inlämningsuppgifterna och lekt i photoshop. Väldigt skönt faktiskt.
En bild från en förfest för ett par veckor sen:

Det får godkänt va? Jag börjar kunna hantera photoshop! Gud vad mycket kul jag ska ha!


Min mobil är paj.
Den hittar täckning lite när den vill men oftast hittar den inget alls. Mycket konstigt, den är ju bara 8-9 månader gammal?! (Eller är det mobiler idag som inte är tänkta att funka längre?)

Inga kommentarer: