26 april 2008

Pånyttfödd!

Att ha influensan är nästan som att födas på nytt. Efter en vecka av svettningar, frossningar, feberyrsel, näsdukar och nässpray så har jag återfått smaken. Mjae, börjat få tillbaka smaken iallafall. Å gud vad man saknat att faktiskt känna hur saker och ting smakar. Jag kan tänka på samma sak i mer än 30 sekunder och faktiskt komma ihåg vad det var jag tänkte efter 5 minuter. Skönt att kunna föra en ordentlig konversation förutom den man ser på tv. Och att INTE bli trött efter minsta steg man tar och sova i snitt 14 h per dygn.







Ingen mening med att vara bitter över alla de underbara vår-dagarna jag missat denna veckan och alla de saker jag hade planerat för dem (det går nog över när jag också får njuta av vädret). Ser istället fram emot veckan som kommer, på fredag bär det av till España! woho!

Inga kommentarer: