14 april 2008

Min alldeles egna blooper...

Ja. Jo. Okej då.

Det var ganska roligt när jag sa "Jag har då tittat på kön" under mitt statistik pass.

Så roligt att inte bara de 20 personerna i rummet skrattade utan alla 120 ledande personer i hela Moderata Ungdomsförbundet skrattade gott under middagen på kvällen. Nils Brown från Södermanland var då vänlig nog att uppmärksamma detta med punch dessutom. Jag ska inte ens nämna hur många som sedan under kvällen frågade om jag tittat på några kön. Jag vill inte ens tänka på hur många som kommer att fråga.

Men vafan... jag gillar ju när folk skrattar åt mig? Åt mina skämt oftast. Och det var ju inte menat som ett skämt. Jag HADE kollat på kön. KönsFÖRDELNING alltså.

Min lediga 1 1/2 dag tillbringar jag med världens underbaraste göteborgare, shopping, god mat och Farscape. Me like. Alot.

Inga kommentarer: