07 april 2008

Då var det gjort...

"Du har anmält dig till följande kurser:"
Befrielse. Nu är det bara att flyta med.


Och dessutom sa min otroligt trevliga och roliga (han drog en massa skämt och sa "vi som är under 45" och blinkade, stötte han på mig kanske? Det kändes nästan som det. Obehagligt. Han var inte så snygg. Men väldigt rolig. Fast mer på ett förtroendeingivande sätt. Han ville väl sälja på mig en massa glasögon antar jag. Vaddå "massa" förresten? Man har väl bara ETT par glasögon? Iofs hade de två bågar för en på specsavers. Opålitlig som jag är gick jag ju direkt dit efter min synundersökning på Synsam.) optiker att jag behöver glasögon.

Behöver och behöver, han sa att det kan underlätta för mig i vardagen.

Och det är väl skäl nog?

HURRA!

Jag komer få glasögon. Sen kommer jag starta ett popband som revolutionerar hela musikhistorien och bli ihågkommen som en legend och ikon.

Eller så kommer jag se ut som en idiot i just dem här bågarna.

Inga kommentarer: