11 februari 2009

Simultanförmågan är på topp!

Eller den måste vara det nu. Efter en vecka i influensans dimma regnar det krav och saker att ta tag i. Förutom fritidssysselsättningar, träning och de normala jobbiga sakerna i vardagslivet att ta hand om (typ laga mat, diska och köpa de där gardinerna vi saknar) har vi i skolan just nu:
  • En bok att läsa om bilder och kommunikation med bild
  • En uppsats i företagsekonomi att skriva + räkna på uppgifter (Tenta i Mars)
  • Ett skarpt projekt med en bok på ett par 100 sidor att formge (Deadline i Juni iofs)
  • En fiktiv reklamkampanj/affisch att komma på
  • En affisch att formge
Varav ungefär hälften ska vara klart om en och en halv vecka. Pust.
Mycket är såklart roligt men stressen. Stressen. Stressen gör mig paralyserad och hjärndöd. Man (läs: jag) måste komma ihåg att göra andra saker än skolan. Ha lite kul helt enkelt. Typ googla på "Reese Witherspoon" och garva åt detta resultat i min ensamhet. Och i smyg vara lite bitter för någon kom på skämtet före mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


.... och det var allt jag ville säga. ^^