04 februari 2009

I love me more.

Såklart skulle min rygg få för sig att få ett skott precis när alla 4 projekt drar igång i skolan så man ligger paralyserad på golvet en dag. Såklart skulle mina ögon börja svida, hostan komma och feberyrseln infinna sig dagen efter just när toppen på berget av allt är. Såklart skulle illamåendet komma och det svartna framför ögonen när Bo Bergström, författare till en av våra kursböcker ("Effektiv visuell kommunikation") var och föreläste. Svimning på grund av vattenbrist efter febrig natt tror mamma. Toppen. Verkligen. 3 helvetesdagar och nu ligger man till sängs sen en hel dag tillbaka. Har för ont i kroppen för att röra mig och andas tungt när jag väl rör mig (då kommer hostan för övrigt) men ryggen blir värre just eftersom jag legat till sängs hela dagen. Försöker krypa ner på golvet med jämna mellanrum för att avlasta den lite. Hosthost.
Såklart skulle jag bli sjuk när hela världen också är sjuk så man inte får några sympatier alls.

Nu går jag i ide med macbooken och kursböckerna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du har min sympati & lite vatten fixade jag allt åt dig lilla stackare ;) krya på dig!

Sandra sa...

aaa.. det var snällt! Tack gullet. :)