07 november 2008

Fuck jantelagen!

Jag är ingen siffermänniska egentligen. Men idag älskar jag siffran 5.
Det blev belöningen av en veckas hårt tentapluggande. Högsta betyg på första tentan!
Fasicken vad stolt jag är!

Och nu är inlämningsuppgifterna färdiga och inlämnade. På seminariet imorse fick jag riktigt bra kritik. Några plockade ut mina grejor som sina favoriter. De tyckte layouten var jättesnygg sa de. Möjligtvis lite överarbetat och det kan jag hålla med om. Jag har en tendens att pilla med saker för mycket. Det blev en liten diskussion kring min hemmagjorda illustrator-blomma på annonsen. Några tyckte den var i vägen och några tyckte att den gjorde allt och drog uppmärksamheten till annonsen. Allt är ju relativt. Är såklart inte 100% nöjd med grejorna, det är man ju aldrig.
Men så här blev min första annons och magasinuppslag på temat reseföretag (loggan har jag gjort också). Ta-dah!












Färgerna och bildupplösningen är inte riktigt desamma såklart, men det hoppas jag ni förstår. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt! :-)