28 augusti 2008

Mitt spännande liv fortsätter...

Igår drack jag alldeles för mycket vin alldeles för sent och lyssnade på en kärleks-serenad till min nallebjörn. Fick även se en lapdance och en striptease där min lamp-fot användes som stång. Idag har jag fastnat i duschen i brist på ork att vrida av vattnet, dealat till mig en kursbok billigare och använt falskt ID för att ta mig in i publabbet (publiceringslabbet). Nu ska jag cruisa hem i mörkret med mina ny-pumpade däck.

Imorgon är jag i Sthlm 11.55. Jag återvänder till Peking på Lördag lunch/eftermiddag.
Bor du i Stockholm och saknar mig alltför mycket så hör av dig. Är du min vän har du mitt nummer.



Okej kalla mig efter men jag hade faktiskt inte sett Numa Numa killen förrens idag. En riktig mys-kille med världens största mun. Humor.


Inga kommentarer: