08 augusti 2008

080808!

Torsdag 10.37. Chefen säger: Sandra vill du åka till Way out west och kampanja? Sandra skriker.

5 timmars bilresa och en panikpackning senare sitter jag i en billucka på en parkering i Göteborg.

Jag älskar att vara spontan, även om det innebär att jag var tvungen att ställa in min inplanerade Hejdå-grej ikväll. OCH att jag missar Nord mot Syd kriget i Gamla stan.
Kontorsnyckeln är inkvitterad och jag har kramat alla kollegorna hejdå. Avskedet kom väldigt snabbt på och det känns lite konstigt. Ungefär som att flytta hemifrån 2.0. Men med ett par goda chokladpraliner i väskan och en vetskap om att MUF-äventyret inte är över än så känns det helt ok.
Ikväll har Broder Daniel sin sista spelning och jag ska slänga MUF-kondomer på scenen.


Nils-Göran hälsar.

1 kommentar:

elvira sa...

Nope, jag fick ingen kram!

Hejdå!!!