31 juli 2008

pschhhh

Ni vet Treo reklamen där en pappa klantar sig hela tiden (typ sparkar en fotboll så ett glas går sönder precis när gästerna kommer på middag, råkar ta ner garageporten på bilen o.s.v. Den finns i olika varianter) och sonen (ca 8 år gammal) står bredvid och pschh:ar?

Ungefär så känns det nu. Hela mitt liv är ett psch.

Jag slits hit och dit och ingen me-time finns möjlig. Allt är så roligt också, vill ju inte ställa in något (I-landsproblem). Det enda jag egentligen vill är att sätta mig med en duk, färger och pensel och MÅLA. Det var länge sen jag kände så. Typiskt att det ska komma nu när jag inte har tid. Yoga är inget för mig, jag målar istället. Och om 11 dagar installerar jag mig i min nya lägenhet och mitt nya liv.


1 kommentar:

Anonym sa...

såg att du är antagen till GDK - grattis! och välkommen till norrpan. ett tips är att ladda hem testversion av CS3 från Adobe ifall du inte använt det tidigare för det kommer bli MYCKET pill i dom programmen.