14 juli 2008

Det är jag mot världen...

Tillbaka på kontoret då. Förmiddagen spenderades till att sortera allt i högar. Mail, brev och papper. Ute skiner solen och jag börjar landa. Klockan är 15 och jag har knappt börjat ta itu med allt. Känns rätt skönt att fokusera på jobbet. Måste börja fundera på det där med bostad också. I norrköping alltså. Bara en månad kvar.

Men Lifeleader Academy kommer förbli ett fint minne, mycket bär jag med mig. Förhoppningsvis blir det något mer, kommer ju träffa alla på återträffarna. Vi ska till Cosmopolitans kontor på lunch i september och prata om caseuppgiften vi fick av Chefredaktören Maja Persson. Sen kanske det skulle bli en Birka kryssning med gänget. Tacky, men alltid lika kul. Oavsett vad som händer vet jag att jag kommer höra mer från Lifeleader Academy och de andra 11 tjejerna.

Ska se om jag kan få upp lite bilder från Sätra Brunn här senare...


Mot nya äventyr helt enkelt.


Juste, har fått en ny vän också. NilsGöran.

Inga kommentarer: