11 maj 2008

Sommaaar, sommar och soool....

Vilken oerhörd skillnad det är på människor, folk, en själv, världen när solen skiner och det är 25 grader varmt.
Man själv blir gladare, får mer energi, har lust att göra mer saker, blir mer kreativ och socialare.
Det märks att folk runt omkring en förändras på samma sätt.

Folk är trevligare och öppnare och hela världen verkar lite, lite färggladare.


Saker jag gjort i helgen tack vare mitt fina humör på grund av det vackra vädret:
- Bjudit familjen på en riktig sommarmiddag med mat som jag lade ner hjärta och själ i.
- Städat hela lägenheten.
- Lagat ytterligare en riktigt god middag bara till mig själv.
- Fått en massa inspiration.
- Börjat rensa ut min garderob.
- Bättrat på min solbränna på gräsmattan vid Råsta sjön.

Tack klimatförändringarna (om värmen nu beror på detta) för en trevligare vardag!

Inga kommentarer: