29 maj 2008

Ok, jag måste få fläka ut mitt personliga liv igen...

Mycket har hänt sen sist:

1 # Per "Kakelkillen" Målare konstaterade imorse 08:23 att vi har fuktskador i badrummet som ligger bredvid mitt sovrum. Luften var tung att andas, inte på grund av Kakelkillens långa rockhårs schampoo utan på grund av blottningen av hela vår fuktskadade vägg. Tack Birgitta och Näckrosens gruppboende för allergin!
Vilken TUR att jag ska flytta på lördag.




2 # Idag är det personaldag! Jag ska till Gröna Lund med tjänstemännen och Schlingmann. Nej Schlingmann är inget rockband (du tänker nog på Rammstein), Inflames är det som ska spela på grönan ikväll. Schlingmann är Moderaternas partisekreterare. Jag kom tvåa i virituellt lerduveskytte när vi hade CK-personaldag. Kanske jag kan slå (skjuta) Schlingmann i skytte idag?


Fast Kakelkillen var en schysst kille.

Han börjar bli Stammis nu (hoppas inte de ska byta stammarna också, det blir jobbigt för stackars Elvira). Eller är han kanske en Frammis? Eller Bakis? Eller Pol-is?






//Sandris "I´m back"

Inga kommentarer: