25 januari 2008

Goomba...

Så nu har man för 3e gången i år svettats igenom 55 minuter med 40+are, denna gång ledd av världens längsta jympaledare med världens minsta överkropp. Eftersom ingen annan än jag verkar koppla till "Goomba figuren" och jag inte orkar förklara varje gång så struntar jag i det nu. Men det var roligt. Goomba liknelsen alltså. Har dock ingen ork att skutta till 100% eller att klappa ordentligt framför bröstet när man ligger på mage 2 centimeter från det nersvettade golvet. Det kanske kommer nästa vecka.



Okej, nu vet jag iallafall orsaken till att jag mått piss. Ska köpa en mopp (inte en moppe utan en sån där man har vatten på) idag för att motverka. Börjar även bli obehagligt paranoid och känna efter lite för mycket. Har en stor oro för min ständiga trötthetoch brist på energi. Min hjärna kanske krymper?

Inga kommentarer: