07 juni 2007

Vi har korta kjol.

ÅNGEST. 3e gången körkortteori på lördag. Har pluggat sisådär sen sist (inte alls). Hur ska nu detta gå? Kommer jag någonsin få det där förbannade lilla plastkortet?


Kontoret är lugnt. För lugnt. Nu har Skåningen gått på semester så vi (jag) kompenserar det här med att prata skånska själva. Jag har fått en kristallkrona. Me like. Mitt sovrum ska gå i samma stil som vårat vardagsrum. Burrigt 1800-tal. Me like.


Övrigt. 2 Studentmottagningar imorgon. Jag vill ta studenten igen. Det var nog den lyckligaste dagen i mitt liv. Näst efter valsegern förstås. Åka flak och dricka en massa alkohol och bara vara allmänt nöjd med sig själv och sina betyg. Dessutom fick man reda på från de man gått och varit fiende med i 3 år att de egentligen respekterade en och gillade en. Me like.


Dagens Kattungebild:



Kofi, Kofi?
En ANNAN gillar ju kittens...

Inga kommentarer: