05 juni 2007

Pity me

Jag mår skit idag. Ärligt talat. Mitt huvud känns som dem där fina luftballongerna jag såg från katapulten igår och från vår balkong i förrgår. Stora, svävande och svällande. Jag önskar mig endast två ting idag: Att kunna andas genom näsan och en mörklagt sovrum. Det är inte så lätt att sova om man inte har någon av dem. Och det bättrar inte på mitt ballong-huvud. Dessutom har jag sjukt mycket viktiga grejor att göra:
- Plugga inför körkortsteorin på lördag (minnasanteckning: ragga upp man på vägverket som kan fixa ett körkort)
- Köpa en rullgardin, stekspade, matta, byrå, vanliga gardiner, spegel och durkslag (Ta sig till IKEA)



Ok, jag kanske inte är världens mest viktigaste person men jag är jävligt snygg!

Återigen, JAG ÄLSKAR PYJAMAS:
(i receptionen)
- mummel mummel rövskit...
-Va?
- Har det kommit en döv hit?
- En döv? Nej.
- Inte det? nähä då får jag vänta då.

Inga kommentarer: